با کلیک بر روی دکمه ثبت نام شرایط و قوانین فروشگاه ایزی شاپ را می پذیرم

در فروشگاه اینترنتی ایزی شاپ عضو هستید؟

بازیابی کلمه عبور

لطفا برای تغییر کلمه عبور خود شماره موبایل خود را وارد کنید تا کلمه عبور جدید برای شما ارسال شود.

کلمه عبورتان را به یاد آورده اید؟

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات ایزی شاپ


1. شرایط و قوانین ذیل، جهت ایجاد تسهیلات برای استفاده کاربر از سایت ایزی شاپ بیان شده است. ورود کاربران به وب‏‌سایت و ثبت سفارش به معنی پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین ایزی شاپ از سوی کاربر است.
2. مشتری یا کاربر به کسی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج می نماید، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت ایزی شاپ اقدام می کند.
3. کلیه اصول و رویه‏‌های ایزی شاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران اعم از قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کلیه کاربران موظف به رعایت موارد مرتبط با کاربر هستند. هرگونه تغییر که در این قوانین، رویه‏‌ها و خدمات صورت گیرد، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
4. سایت ایزی شاپ ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل ایزی شاپ نیستند و سایت ایزی شاپ هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد. سایت ایزی شاپ این لینک‏‌ها را برای سهولت شما فراهم کرده و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط با اداره کنندگان آنها نیست. سایت‏‌هایى که در آگهی‏‌ها یا صفحه‏‌های سایت ایزی شاپ لینک می‏‌شوند خارج از ایزی شاپ اداره می‌شوند، بنابراین سایت ایزی شاپ نمی‌‏تواند در مورد آنها ضمانتى داشته باشد. شما پذیرفته اید که مسئول هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده، از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت ایزی شاپ باشد، می باشید.
5. هنگامی که کاربر از سرویس‌‏ها و خدمات ایزی شاپ استفاده می‏‌کند، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کند و یا به ایزی شاپ ایمیل می‏‌زند، یا پرداخت خود را از طریق درگاه های بانک یا حکمت انجام می دهد، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست او با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، وی موافقت می‌‏کند که ایزی شاپ به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیامک و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست او پاسخ دهد. همچنین آدرس پست الکترونیک و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس پست الکترونیک و تلفن‌های رسمی و مورد تایید او است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
6. جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه امکان دارد ایزی شاپ به کاربران خود پیامک ارسال کند. شماره هایی که ایزی شاپ به مشتریان پیامک ارسال می کند ...................................... می باشد.
7. ایزی شاپ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
8. ایزی شاپ متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی کاربران و مشتریانش دفاع کند و در این راستا، از تکنولوژهای روز مورد نیاز در حد امکان برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن ارتباط آنها با سایت، بهره می گیرد.
9. تنها مرجع رسمی مورد تایید برای ارتباط با کاربران، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.isishop.ir است. هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، صورت نمی گیرد.
10. ثبت، پردازش و ارسال سفارش در روز کاری که به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
11. کلیه سفارشات ثبت شده در سایت ایزی شاپ بوسیله ارسال کد سفارش از طریق پیامک و پیش فاکتور از طریق پست الکترونیک، در صف پردازش قرار می‏‌گیرد. ایزی شاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ایزی شاپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه و اعتبار مصرفی کارت حکمت، برای ایزی شاپ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
12. در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبالغ پرداخت شده اعم از نقدی و اعتباری به حساب مشتری عودت خواهد شد.
13. ایزی شاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش تمام و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ایزی شاپ محفوظ است.
14. با توجه به ثبت سیستمی سفارشات، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد.
15. پرداخت در محل:
16. هزینه ارسال سفارشات:
17. نحوه و هزینه ارسال از طریق باربری/پیک/پست:
18. ایزی شاپ تلاش می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیامک) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ایزی شاپ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
19. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش ایزی شاپ اطلاع داده شده و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش ایزی شاپ ارسال گردد.
20. تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
21. کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت را دارند، به موارد ذیل توجه کنند:
22. بدیهی است که اگر این نکات رعایت نشود، نظر وی تایید نمی شود و در نتیجه در سایت به نمایش در نمی آید.
23. ایزی شاپ هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید نیست. لذا کاربران می بایست، نظرات را مبنای انتخاب و تصمیم خود قرار ندهند.
24. نقد محصولات توسط کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربی فرد باشد.
25. برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصولات اکیداً خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نمی شود.
26. نقد منصفانه، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد. بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایای محصولات را در کنار هم ببیند.
27. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌، لازم است نقد و بررسی با توجه به قیمت صورت گیرد.
28. لازم است منتقدین مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن مطالب ضروری و مفید را لحاظ کنند.
29. با توجه به اهداف ایجاد بخش نظرات، به سئوالات یا درخواست های راهنمایی پاسخی داده نمی شود.
30. تنها نظراتی که به زبان فارسی نوشته شده باشد، در سایت نمایش داده می شود، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی و یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
31. کاربران موظف به رعایت ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر می‌شود.
32. تمام نظرات به شرط رعایت نکات فوق، در سایت منتشر می گردد، لذا در صورتی که نظری به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه باشد، نیازی به انتقاد از نظر دهنده نیست. بلکه هر کاربر تنها نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
33. ارسال کنندگان نظر باید با "نام کاربری" که شامل نام و نام خانوادگی با حروف فارسی است نظر خود را ثبت کنند؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیرمجاز ارسال شود، هرچند ناقض دیگر نکات ذکر شده نباشد، تایید نمی شود.
34. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌ها؛ لینک سایت‌های دیگر در نظرات ممنوع است. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.
35. تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشد، تایید می شود. لذا از طرح بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
36. کاربران نقد به هر بخش ایزی شاپ را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد درباره سایت یا خدمات در قسمت نظرات خودداری نمایید.
37. توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید یا نسبت به آن شک دارید، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایید و از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات خودداری نمایید.
38. ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس پست الکترونیک در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اطلاعات ارتباطی در نظرات خودداری نمایید.
39. لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
40. لازمه تایید نظرات کاربران، استفاده از ادبیات نوشتاری، نه محاوره ای، که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، است.
41. کاربران در نظر داشته باشند که ایزی شاپ، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند اما سایر ویرایش‌هایی که برای رعایت نکات ذکر شده انجام می‌شود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.
42. نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب ‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و ایزی شاپ مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.
43. ایزی شاپ تلاش و دقت خود را در راستای ارائه خدمات به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع معتبر، اصلی و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است ایزی شاپ تضمین نمی‏‌کند که توصیف محصولات و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط ایزی شاپ دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
44. اولویت اصلی ایزی شاپ، سیاست قیمت‌‏گذاری مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در ایزی شاپ قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
45. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
46. کلیه مندرجات سایت ایزی شاپ شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، متعلق به ایزی شاپ می‌باشد و هیچ شخصی بدون اجازه کتبی اجازه کپی، توزیع، نشر مجدد، واگذاری، ارسال و انتقال آنها را ندارد.
47. پذیرش عضویت کاربران در ایزی شاپ، بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و کاربر متعهد به احترام به ضوابط و رعایت آنهاست.
48. کلیه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات ایزی شاپ و همۀ محتوای تولید شده توسط ایزی شاپ، جزئی از اموال و دانش سازمانی ایزی شاپ محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار ایزی شاپ است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ایزی شاپ محفوظ می‏‌دارد.

فروشگاه ایزی شاپ همیشه پشتیبان شما