با کلیک بر روی دکمه ثبت نام شرایط و قوانین فروشگاه ایزی شاپ را می پذیرم

در فروشگاه اینترنتی ایزی شاپ عضو هستید؟

بازیابی کلمه عبور

لطفا برای تغییر کلمه عبور خود شماره موبایل خود را وارد کنید تا کلمه عبور جدید برای شما ارسال شود.

کلمه عبورتان را به یاد آورده اید؟
سوالات متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری در ایزی شاپ وجود دارد؟

بله، وارد حساب کاربری خود شوید، با کلیک روی گزینه "پروفایل من" در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

آیا برای خرید از ایزی شاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از ایزی شاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

در پروفایل شما، تاریخچه تمام سفارشات تان موجود می باشد.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا قبل از پردازش امور سفارشات که معمولاً هر روز از ساعت 9 تا 12 ظهر انجام می گیرد، می توانید سفارش خود را لغو نمایید. اما پس از پردازش حکمت، چون تابع مقررات حکمت کارت انجام می گیرد، لغو و تغییر سفارش زمانبر می باشد.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با ایزی شاپ تماس بگیرم؟

خیر، از طریق پیامک به شما اطلاعات لازم ارسال می گردد. بنابراین لازم است به موبایلتان دسترسی مناسب داشته باشید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فروشگاه ایزی شاپ تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فروشگاه ایزی شاپ با شما تماس خواهند گرفت.

آیا کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند توسط ایزی شاپ در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟

خیر. به اطلاعات نحوه نصب و راه اندازی که بر روی بسته بندی کالا وجود دارد، مراجعه نمایید. باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت. ماموریت ایزی شاپ، تحویل سفارش به مشتری است و نصب کالا در حیطه تخصص ایزی شاپ نیست.

آیا تعداد خرید از یک کالا در ایزی شاپ محدودیتی دارد؟

بله.

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

تقریباً تمام کالاهایی که در سایت بارگذاری می شود، موجودی دارد. مگر اینکه اشکالی در کیفیت کالا رخ دهد که جهت حفظ حقوق مشتری، سفارش لغو می گردد.

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

با توجه به محدودیت های تامین منابع مالی و یا مشکلات موجودی بازار، موجودی شکل می گیرد و ایزی شاپ سعی خود را می نماید تا بیشترین اقلام موجودی بازار را در اختیار مشتری قرار دهد.

بخش های نقدی سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

از طریق درگاه پرداخت اینترنتی یا از بصورت کارت به کارت به شماره کارت اعلام شده ایزی شاپ با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک ها و سپس اعلام از طریق تلفن تماس و یا ارسال اطلاعات پرداخت از طریق ایمیل isishop@ici.co.ir

آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟

فعلاً این روش فعال نیست.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

در صورت بروز خطای سیستم بانکی و کسر از حساب شما، بصورت خود بخود ظرف 24 ساعت مبلغ کسر شده به حساب شما باز می گردد.

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت ایزی شاپ امن است؟

امنیت پرداخت اینترنتی ایزی شاپ تابع مقررات واحد سرتاسری سیستم بانکی می باشد و تابع امنیت نظام بانکداری است.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال بسته به بعد مسافت گیرنده، وزن سفارش و روش ارسال سفارش می باشد، و در مراحل ثبت سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد. چنانچه ارزش سفارشات بالای 200 هزار تومان و وزن سفارشات زیر 2 کیلو گرم باشد هزینه ارسال سفارشات رایگان می باشد.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

براساس مراحل از ثبت سفارش تا تامین، بسته بندی و تحویل پست و ارسال شرکت پست، برای شهر تهران بین 2 تا 5 روز کاری و برای شهرستان بر اساس دوری و نزدیکی بین 3 تا 7 روز کاری طول می کشد.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به ایزی شاپ به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

بله. با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و در ایام و ساعات کاری با مراجعه به آأرس ذیل سایت، با هماهنگی قبلی، امکان پذیر می باشد.

آیا کالاها در ایزی شاپ مانند برخی سایت های فروش نقدی، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض، می‏‌شوند؟

تنها درصورتیکه تامین کننده چنین تعهدی را بپذیرد امکان پذیر می باشد و سعی ایزی شاپ بر این است که این گونه خدمات را برای مشتریانش تامین نماید.

آیا قیمت محصولات در سایت ایزی شاپ به روز هستند؟

بله، ایزی شاپ به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

آیا قیمت‌‏های ایزی شاپ نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

ایزی شاپ اعلام می دارد که محصولات عرضه شده در فروشگاه با گارانتی اصل، بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت پس از ارزیابی کارشناسان این مجموعه ارائه می گردد.

در صورت بازگرداندن کالا، عودت اعتبار کسر شده از کارت و یا بازگرداندن مبلغ نقدی پرداخت شده چه زمانی و چگونه صورت می گیرد؟

- عودت اعتبار پس از طی تشریفات حکمت کارت که معمولاً اول هر ماه می باشد، صورت می گیرد.
- بازگرداندن وجه نقد، ظرف یک هفته انجام می شود.

در صورت بازگرداندن کالا، عودت اعتبار کسر شده از کارت و یا بازگرداندن مبلغ نقدی پرداخت شده چه زمانی و چگونه صورت می گیرد؟

- عودت اعتبار پس از طی تشریفات حکمت کارت که معمولاً اول هر ماه می باشد، صورت می گیرد.
- بازگرداندن وجه نقد، ظرف یک هفته انجام می شود.

اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

اگر کالا ایراد فنی داشت، قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید و اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش ایزی شاپ اطلاع داده شود. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به ایزی شاپ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.